WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Back to top

KONE PREVENTIVNO ODRŽAVANJE

KONE preventivno održavanje pomaže da se spreče problemi pre nego što uopšte nastanu. Održavamo Vašu opremu na osnovu upotrebe, starosti i drugih značajnih faktora. Prilagođen plan za Vas osigurava da sve pojedinačne komponente i sistemi budu servisirani u pravo vreme i po svim važećim propisima, bez obzira na brend.

KONE CENTAR ZA BRIGU O KORISNICIMA

U slučaju kada je Vama ili Vašim krajnjim korisnicima potrebna pomoć pri pitanjima vezanim za opremu, naš centar za brigu o korisnicima je mesto gde se upućuje poziv. Kontaktiranje Vašeg lokalnog centra je jednostavno - samo pozovite broj telefona koji važi za Vašu zemlju. Naše profesionalno osoblje zna Vaš jezik, poznaje Vašu opremu i situaciju i može da pošalje tehničara servisa da razreši problem.

USLUGA U SLUČAJU KVARA

Uz našu uslugu u slučaju kvara, za liftove, eskalatore i automatska vrata, tehničar servisa biva poslat da se bavi slučajevima neočekivanih kvarova na opremi, zastoja ili nepravilnog rada. Samo pozovite naš Centar za brigu o korisnicima i tehničar će biti poslat da reši problem u zavisnosti od dogovorenog vremena odgovora u ugovoru.

USLUGA POPRAVKI

Ukoliko Vaši liftovi, eskalatori ili automatska vrata ne rade ili imaju oštećene komponente, KONE tehničari ih mogu popraviti. Oni će čak identifikovati potrebe za popravkom tokom redovnih poseta održavanja, pri čemu često uspevaju da reše problem pre nego što se desi ometanje rada opreme.

KONE ONLINE

Sa uslugom KONE Online možete ostati informisani u vezi KONE servisnih poseta, zahtevima za servisom i uslugama popravki gde god da se nalazite. Dostupni su Vam podaci u vezi performansi, održavanja, kvarova i popravki na opremi, što olakšava dalje planiranje i budžetiranje.

VOICE LINK SERVICE

KONE Voice Link™ Usluga omogućava dvosmernu glasovnu komunikaciju između putnika u liftu i KONE Centra za brigu o korisnicima u slučaju pritiskanja integrisanog alarmnog dugmeta u kabini. Sistem automatski identifikuje klijenta i adresu sa koje dolazi poziv, obezbeđujući time brzo razrešenje svakog problema.

ENTRAPMENT RESCUE SERVICE

Entrapment Rescue Service omogućava brzo i bezbedno oslobađanje putnika zaglavljenih u liftovima. Naša procedura za vanredne situacije garantuje da tehničar momentalno bude poslat čim centar za brigu o korisnicima obradi zahtev.

AUTHORITY SERVICE

Usluga asistencije za liftove, eskalatore i automatska vrata obezbeđuje da regulatorne inspekcije koje sprovodi akreditovana treća strana budu koordinirane i vođene profesionalno. Štedite vreme i trud time što KONE asistira ili upravlja inspekcijama, uključujući koordinaciju poseta i pružanje tehničke pomoći.

DATA LINK SERVICE

KONE Data Link Service obezbeđuje 24/7 radni i bezbedonosni nadzor liftova i eskalatora da bi omogućila trenutni odgovor za bilo koji kritični problem.

JANITOR SERVICE

Naša Janitor Service za liftove, eskalatore i automatska vrata je kalendarska inspekcija koja dopunjuje KONE preventivno održavanje. Učestalost inspekcija će bit dogovorena tako da Vama odgovara.

KONE MOBILE APPLICATION

SA KONE Mobile aplikacijom informisani ste o svim aktivnostima u vezi održavanja, čak i kada ste van zgrade. Uvek znate koje se aktivnosti sprovode i kako je usluga pružena.

img_maintenance-campaign-teaser-image

Alati i preuzimanja

Više alata i preuzimanja

Povezane teme