Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteOpšta pitanja
Za opšta pitanja molimo pozovite KONE uslužni centar na 09 998 88555.
Na raspolaganju smo vam svakog radnog dana između 08:00 i 17:30.
Ispod su neki korisni odgovori na česta pitanja o održavanju opreme i kako da se informišete o tekućim i predstojećim radovima na održavanju.
Naš KONE Online portal i aplikacija KONE Mobile vama i vašem timu stalno pružaju podatke o performansama, održavanju, kvarovima i popravkama na vašoj opremi.
Možete proveriti status vaše opreme putem KONE Online i KONE Mobile. Ako je oprema pokrivena KONE 24/7 Povezanim uslugama moći ćete da vidite da li smo već počeli da radimo na rešavanju problema. Možete podneti zahtev za servisom ili prijaviti incident pozivom ili direktno putem KONE Online ili KONE Mobile.
KONE Online ili KONE Mobile će vam pokazati sve predstojeće i prošle posete održavanja za svu opremu koju održavamo za vas.
Sa KONE 24/7 Povezanim uslugama možemo bolje da predviđamo, održavamo i preduzimamo korake pre nego što se nešto pokvari.
Kontaktirajte lokalnog KONE predstavnika da saznate više
Informacije o održavanju u realnom vremenu u vašim rukama
Recite nam više o tome kako Vam možemo pomoći koristeći formular dole. Neko iz našeg tima će Vas što je pre moguće kontaktirati.